Monday, August 01, 2005

به نام آفریننده زیبایی

برای اولین بار در ایران

فروش اینترنتی جدید ترین سی دی های سکسی روز جهان

با این مجموعه بیشتر آشنا بشید

با این مجموعه بیشتر آشنا بشید

این مجموعه شامل 7سی دی منحصر به فرد میباشد که بیشتر این سی دی ها ارجینال (اصل) می باشد. در واقع میتوان گفت که هر چیزی از سکس بخواهید در این مجموعه یافت میشود از دختر لخت گرفته تا سکس دسته جمعی از شورت و سوتین گرفته تا لزبین ناز از لخت شودن دختران گرفته تا ارگاسم از عضو جنسی مردا گرفته تا عضو جنسی زنا از قرار گرفتن کیر آقایه در کس تنگ دختر سکسی گرفته تا پاره کردن کونش از دختران فوتبالیست گرفته تا دختران تماشاگر لخت از ورزشکاران و تماشاچیان سکسی المپیک گرفته تا تماشا چیان لخت جام جهانی از کس کردن اقایه تا پاره شودن خانمه از سکس خانوادگی گرفته تا چت سکسی از سکس ایرانی گرفته تا سکس برزیلی هندی امریکایی ژاپنی .و... از حشری چشم ابی گرفته تا دختران لزبین مامانی از والیبال ساحلی دختران لخت گرفته تا تنیس سکسی از رقص شرقی گرفته تا رقص سکسی غربی از جنده ها ایرانی گرفته تا جنده های ژاپنی از کون لخت گرفته تا کس تنگ از جیگر های ناز گرفته تا تیکه های خوشگل از پستان های گنده خانمه گرفته تا سینه های ناز این دختره

از هنر پیشه های سکسی هالیوود تا سکسی تر های بالووید از صحنه های سکسی فیلمهای گرفته تا فیلم دختران لخت داخل شهر از همجنس بازی خانم ها(لزبین)تا همجنس بازی آقا ها(گی) از سکس با حیوانات گرفته تا شامپانزه های سکسی از کشتی کج سکسی گرفته تا دوربین مخفی داخل حمام توالت عمومی از آموزش سکس تا پوستر های سکسی زیبا خلاصه هر چی از سکس بخواهید تو این مجموعه پیدا میکنید

بیشتر این سی دی ها با فرمت وی سی دی عرضه میشوند یعنی اینکه تعداد 4سی دی از این مجموعه را فیلم های توپ سکسی (سوپر)تشکیل میدهد که هر کدام از این سی دی ها روی یک موضوع خاص زوم کرده اند و بهترین در نوع خودشان میباشند و از بهترین کیفیت برخوردار میباشند به هیچ وجه فکر نکنید که این سی دی ها هم مثل سی دی هایی هست که دست فروش ها یا سی دی فروش ها میفروشند چون من بیشتر این سی دی هایی که در ایران موجود هست را دیدم ولی هیچ کدام به این مجموعه نمیرسد اگه بخرید میفهمید که من چی میگم اینم بگم که تمام این وی سی دی های ارجینال (اصل) میباشند

سه عدد از این سی دی ها هم پر از عکس های سکسی یه همه جورو همه شکل تعداد دقیق عکسها رو نمیدونم ولی هر کدوم از این سی دی ها 700مگا بایت خالص عکس توس داره یعنی 2.1گیگا بایت عکس سکسی عالی اونایی که میفهمند میدانند چند تا عکس میشه تمام این عکس ها دارای طبقه بندی موضوعی میباشند و به صورت یک آلبوم بسیار کامل ارایه میشوند برای اینکه یکمی روشن تر شوید بیشتر از 50.000عکس سکسی جدید با کیفیت بسیار عالی در این سه سی دی موجود است دیگه از این بهتر فکر نکنم اگه شما کل ایران راهم بچرخید بتوانید یه سی دی مثل این سی دی ها پیدا کنید

مجموعه شامل

چهار وی سی دی ارجینال

و سه سی دی کپی شوده میباشد

تمام سی دی ها کنترل میشود و بدون هیچ گونه خراش و خرابی تحویل میشود اگر شما سی دی رو خرید و مثلا یکی از انها خراب بود یا خش داشت به من بگید تا یک مجموعه کامل را رایگان برای شما بفرستم

این مجموعه بدرد چه کسی میخوره

این مجموعه به درد چه کسی میخورد

فکر نکنم کسی بالای 18سال(18+) سن داشته باشه ولی این مجموعه بدردش نخوره به نظر من این سی دی ها بدرد همه میخوره پیر مرد پیر زن دختر پسر مذهبی بی دین خلاصه این سی دی ها یه جوری به درد همه میخورد با هر فکر و گرایشی که داشته باشند

خدمات پس از فروش!!!

خدمات پس از فروش

اگر شما مجموعه ما را بخرید و از آن رازی نباشید تا سه روز بعد از اینکه سی دی ها به دستتون رسید میتوانید برای من یه ایمیل بفرستید تا من کل مبلغی را که از شما گرفتم را پس بدهم و اون وقت دیگه لازم نیست شما سی دی ها را برای من پس بفرستید یعنی سی دی ها را مفت به شما میدهم من تا این حد به این مجموعه اعتماد دارم

برای آدم های محتاط

برای آدم های محتاط

خوب دوستانی که فکر میکنند اگر این سی دی ها را از ما بخرند بعد ما برای آنها پست کنیم و بعد این مجموعه را یکی دیگه از افراد خانواده شان تحویل بگیرد اون وقت چه اتفاقی خواهد افتاد باید به این دوستان بگم من تمام این مجموعه ها را با پست سفارشی پیشتاز ارسال میکنم و پست چی فقط مجموعه را تحویل کسی میدهد که در نامه اسمش نوشته شوده حتی میتوان (اگر شما بخواهید با بیمه کردن نامه) مشخص کرد که از فرد که نامه را به او تحویل میدهد کارت شناسایی دریافت کند و اگر همان کسی بود که باید باشد نامه را تحویل دهد یک امکان دیگه هم وجود داره که شما میتوانید مشخص کنید که نامه مثلا ساعت 8 تا 12 برای تحویل دادن آورده شود که این هم کار بسیار عالی خوبی هست در ضمن چون نامه ها با پست پیشتاز ارسال میشود شما میتوانید مرصوله خود را ره گیری کنید یعنی اینکه بفهمید که مرصوله شما الان کجا قرار دارد ما بعد از ارسال مجموعه برای شما کد شناسایی پاکت نامه را برای شما ارسال میکنیم

یک راه حل خوب و جالب دیگه هم وجود داره و اون اینکه من در موفع ارسال مجموعه روی پاکت نامه قید کنم که (فقط با ارایه کارت شناسایی تحویل شود) به نظر من که خیلی عالیه و دیگر جای هیچ نگرانی باقی نمیمونه

قیمت مجموعه

قیمت مجموعه

در اول مبلغی که ما برای این مجموعه در نظر گرفته بودیم 16دلار بود.ولی برای اینکه شما بتوانید راحت تر این مجموعه را تهیه کنید مبلغ فوق را به 7 دلار کاهش دادیم به نظر من و خیلی از کسانی که این مجموعه را خریداری کرده اند قیمت بسیار منصفانه و مناسبی هست فکر نکنم نظر شما هم غیر از این باشه با ید

در نظر داشته با شید که قیمت جهانی این مجموعه 39دلار میباشد و چون این مجموعه از یک جایی خیلی ارزون به دست من رسیده دارم این قیمت میدم +اینکه 5.1 دلار از این 7 دلار هزینه پست میشه

به علت محدود بودن تعداد این مجموعه اگر قصد خرید را دارید زود تر سفارش خود را بدهید

نحوه خرید

نحوه خرید

شما اول با استفاده از یکی ار سرویس های زیر مبلغ فوق را به حساب ما واریز میکنید

حساب سيبا بانک ملي ايران

حساب سپهر بانک صادرات ايران

حساب جام بانک ملت *

مهر کارت

عابر بانک بانک سپه *

تجارت کارت بانک تجارت *

ایران پل *

حساب e-gold

حساب paypal

حساب e-Bullion

کاش یو کارت cashU card

مستر کارت *

ویزا کارت *

بعد از واریز کردن مبلغ فوق ما را با استفاده از فرم صفحه خرید مطلع میکنید تا ما مجموعه را برای شما ارسال کنید و کد مرصوله را برای شما ارسال کنم

به همین راحتی میتوانید از ما خرید کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این مجموعه اینجا کلیک کنید

سفارش خرید انلاین

دوستان تا این مجموعه تمام نشوده و سایت را نبستن سفارش خود را ارسال کنید

بازار یابی و کسب در آمد

بازار یابی وکسب درآمد

قابل توجه تمام دوستان

در این روش برای هر خرید به شما 1 دلار داده میشه

شما با معرفی سایت ما به دوستانتان و دعوت کردن از انها برای خرید از سایت ما کسب در امد کنید

یادتان باشد که به کسانی که معرفی میکنید بگویید که آدرس ایمیل شما را در هنگام پر کردن سفارش نامه یاداشت کنند

شما با معرفی فقط 100 نفر از دوستانتان 100 دلار درآمد کسب کنید شما میتوانید با ایمیل پی ام و وبلاگ از دوستانتان دعوت کنید که از سایت ما خرید کنند و شما هم پورسانت خودتار را بگیرید

اینم بگم بعد از اینکه کسی که شما معرفیش کرده اید از ما خرید کرد برای شما یک ایمیل ارسال میشه که نحوه گرفتن پورسانت را به شما اعلام میکنه

برای شرکت در این کار لازم نیست که شما هم از ما خرید کنید بلکه هر کس ایمیل شما را در فرم سفارش یاداشت کنه به شما پرسانت بازاریابی داده میشود

چقدر طول میکشه تا به دستتون برسه

برای عزیزان تهرانی 2 یا حد اکثر سه روز و برای دوستان شهرستانی 5 روز تا یک هفته بعد از ارسال مجموعه

فکر نکنم دیگه چیزی برای گفتن باقی مونده باشه ولی اگه بازم سوالی دارید با ایمیل زیر تماس بگیرید

scedxmy@yahoo.com

یا به قسمت مکاتبه با ما بروید و هر سوالی داشتید بپرسید دوستانی هم که عکس سکسی جدید دارند و میخواند که من در این مجموعه قرار دهم عکسهایشان را برای من ایمیل کنند

برای آن دسته از دوستانی که هی میگن چرا عکس سکسی نمیزاری تو سایتت باید بگم که من برای جلو گیری از فیلتر شودن احتمالی این کارو میکنم تا دیگه شما مجبور نباشید برای اومدن به سایت من از فیلتر شکن استفاده کنید

موفق سر بلند و کامکار باشید دوست دارتان

SCEDX

2 Comments:

At 11:46 PM, Blogger KingGroup said...

salam dooste man
chejoori in zemanat ra be man midi ke baram ersal koni??

 
At 11:51 PM, Blogger KingGroup said...

Funnyvacation.Com@Gmail.Com

in mail man
montazere javabet hastam

 

Post a Comment

<< Home